ارزیابی املاک جهت مهاجرت

امروزه مهاجرت به‌عنوان یکی از راه‌های تغییر شرایط و رسیدن به زندگی بهتر و به دست آوردن شرایط مطلوب مورد درخواست متقاضیان مهاجرت به سایر کشورهاست. اخذ انواع متنوع ویزاهای مهاجرت در کشورها مختلف. ازجمله کشورهایی که مقصد بیشترین مهاجرین ایرانی رادارند، نیازمند ارائه مستندات موردنیاز در خصوص دارایی‌ها، اموال و تهیه گزارش جامعی از وضعیت مالی متقاضیان مهاجرت است.

ارزیابی ملک برای مهاجرت

املاک، ساختمان و آپارتمان به‌عنوان اصلی‌ترین دارایی‌های انسان است. جهت امور مهاجرت به‌راحتی قابل‌انتقال و فروش، ارزیابی املاک و قیمت‌گذاری جهت مهاجرت و دارایی ها با توجه به موقعیت، نوع کاربری، سال ساخت صورت می‌پذیرد.

شرکت آرمان سنجش تنها شرکت ارائه‌دهنده خدمات تهیه گزارش ارزیابی جهت مهاجرت و ارائه به سفارت در کشور ایران است که با داشتن بیش از 15 سال سابقه به‌صورت تخصصی درزمینهی ارزیابی املاک فعال است. فرمت و قالب گزارش‌های تهیه‌شده در شرکت آرمان سنجش مورد تائید و توافق وکلای امور مهاجرت بین‌المللی و سازمان‌های مهاجرتی است.

شرایط اقدام به مهاجرت

شرایط اقدام برای مهاجرت به استرالیا و کشورهای مهاجرپذیر، داشتن گزارش کامل از دارایی‌ها به زبان انگلیسی و حضور یک کارشناس مجرب، وکیل معتبر و بین‌المللی جهت رسیدگی به امور حقوقی. ارزیابی املاک و آپارتمان جهت مهاجرت و همچنین تهیه‌ی صورت‌های مالی حسابرسی شده جهت مهاجرت و ارائه به سفارت با بهترین گزارش تخصصی مورد تأیید سازمان‌های بین‌المللی می‌باشد.

گزارش‌های ارزیابی به‌منظور تکمیل پرونده افراد متقاضی مهاجرت. لازم بوده بنابراین گزارش‌های ارزیابی در حوزه‌های مختلف، توسط کارشناسان رسمی، تهیه و آماده می‌گردند که در این مطلب به توضیح آن می‌پردازیم.

ارزیابی دارایی جهت مهاجرت
ارزیابی ملک جهت مهاجرت

ارزیابی کارخانه برای مهاجرت

به‌منظور ارزیابی کارخانه‌ها، عرصه کارخانه که در شهرک‌های صنعتی یا غیر صنعتی واقع‌شده است از اهمیت بالایی برخوردار است. در حوزه اعیانی بودن کارخانه‌ها جهت امر مهاجرت، پروانه ساخت، گواهی پایان کار، نوع کاربری، نوع مصالح موردبررسی قرار می‌گیرد. ارزیابی و بررسی ماشین‌آلات کارخانه‌ها، مانند استهلاک و ارزش روز ماشین در ارزیابی کارخانه‌ها امری قابل‌توجه است.

ارزیابی خودرو جهت امور مهاجرت

خودرو به‌عنوان یکی از دارایی‌هایی قابل‌تبدیل فرد است که با هزینه حاصل از انتقال آن می‌توان در جهت اخذ ویزاهای سرمایه گزاری استفاده می‌شود.

ارزیابی برند و علائم تجاری جهت امور مهاجرت

برند یا علائم تجاری یکی از مهم‌ترین دارایی‌های فکری بوده که دارایی‌های نامشهود نامیده می‌شود. در این راستا این دارایی‌ها به‌راحتی قابل نقل‌وانتقال و خریدوفروش ارزیابی برند و علائم تجاری به‌منظور یک دارایی مهم افراد نیازمند کارشناس رسمی است.

ارزیابی ملک برای سفارت

یکی از انواع گزارش‌های ارزیابی ملک برای سفارت، است که کارشناسان رسمی می‌توانند آن را تهیه نمایند. کارشناسی ملک برای مهاجرت نیازمند برآورد توان مالی متقاضیان مهاجرت، وضعیت اموال و دارایی‌های افراد، سوابق مالی فرد است.

ارزیابی ملک برای سفارت
ارزیابی املاک جهت مهاجرت برای سفارت

تهیه صورت‌های مالی حسابرسی شده جهت مهاجرت

بر اساس دسته‌بندی، انواع ویزاهایی که نیاز به تقویم، مستندسازی و ارزیابی اموال، املاک و دارایی‌های فرد را جهت ارائه به سازمان‌های مهاجرتی دارند، طیف وسیعی را شامل می‌شوند. شرایط، ضوابط و مقررات کشورهای مختلف در خصوص پذیرش مهاجرین باهم متفاوت است.

ولیکن در همه انواع ویزا و در اکثر کشورهای مهاجرپذیر، موضوع ارائه گزارش‌های مستند و مورد تأییدی که نشانگر میزان توانمندی‌های متقاضیان ازنظر مالی، تخصصی و مهارت‌های آن‌ها باشد مشترک است که این مستندسازی در قالب تهیه گزارش ارزیابی املاک جهت مهاجرت و تهیه‌ی صورت‌های مالی حسابرسی شده جهت مهاجرت و ارائه به سفارت صورت می‌پذیرد.

تهیه گزارش‌های مهاجرت

بررسی پرونده‌های مهاجرتی توسط کارشناسان بسیار خبره و مسلط در کشورهای مهاجرپذیر صورت می‌گیرد. از آنجائی که مأمورین اداره مهاجرت در بررسی پرونده‌های دریافتی با طیف وسیعی از مهاجرین سایر کشورها مواجه هستند. لذا مستندسازی و کیفیت تهیه و تدوین گزارش‌ بایستی حداقل متناسب و در حد و اندازه‌های استاندارد بین‌المللی باشد.

تهیه گزارش‌های ارزیابی املاک، آپارتمان، زمین، خودرو، کارخانه و به‌طورکلی ارزیابی اموال منقول و غیرمنقول، جهت مهاجرت و جهت ارائه به سفارت به‌منظور مستندسازی میزان دارایی‌های فرد نشانگر تمکن و توانمندی مالی وی می‌باشد. در هریک از کشورهای مختلف به اشکال گوناگونی انجام می‌پذیرد.

در اکثر کشورها، مؤسسات و شرکت‌های تخصصی که در این زمینه فعال هستند مدیریت تکمیل و تهیه‌ی گزارش‌های مستندسازی اموال، دارایی‌ها و صورت‌های مالی مورد تائید را انجام می‌دهند.

خدمات تعیین قیمت دارایی ها برای مهاجرت

نکته حائز اهمیت در مدل گزارش‌های ارزیابی مورد تائید سازمان‌های مهاجرتی، علاوه بر صحت، تفصیل و … مستند بودن گزارش‌های بر اساس مرجع و رفرنس قابل‌اعتماد جهانی است. امری که در ساختار گزارش‌های تهیه‌شده در شرکت آرمان سنجش به نحو احسن رعایت و انجام می‌پذیرد.

در بخش گزارش‌های مالی تائید شده نیز، با بهره‌گیری از فرم‌های استاندارد جهانی در گزارش‌های مالی کارشناسان شرکت آرمان سنجش به جهت تسلط و اشراف کامل به موضوعات متنوع مالی خدمات تخصصی را در این حوزه ارائه می‌نمایند

5 / 5. مجموع: 13

اشتراک گذاری توسط:

فیسبوک
توییتر
لینکدین
واتس‌اپ
تلگرام
ایمیل

مقالات مرتبط را مطالعه کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *