خدمات حوزه حسابداری و حسابرسی

تیم کارشناسان رسمی حسابداری و حسابرسی آرمان سنجش، با تجربه انجام پرونده های متعدد حسابرسی، حسابداری، کارشناسی و ارزیابی سهام و تعیین ارزش سهام شرکتهای، کارخانجات، بیمارستانها و … با تسلط کامل، ضمن ارائه مشاوره های لازم در زمینه تهیه و ارائه گزارشهای رسمی در این حوزه فعالیت می نمایند.

حسابداری و حسابرسی

اهمیت این موضوع در بخشهای مختلف اقتصادی انکار ناپذیر است، در مجموعه هایی که شمول نظارت دستگاههای دولتی را ندارند، بهره گیری از تخصص کارشناس رسمی حسابداری و حسابری بمنظور بررسی وضعیت مالی این بخشها مانند شهرداریها، بنیادها و سایر مؤسسات عام‌المنفعه بخوبی وضعیت مالی این مجموعه ها را بیان می دارد. عناوین و شرح فعالیت شرکت در زمینه حسابداری و حسابرسی ذیلاً آورده شده است،
• حسابداری امور مالیاتی
• حسابداری و حسابرسی امور تولیدی و صنعتی
• حسابداری و حسابرسی مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی ازجمله بنیادها و شهرداری‌ها و سایر مؤسسات عام‌المنفعه
• حسابداری و حسابرسی وزارتخانه‌ها سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و طرح‌های عمرانی
• حسابرسی امور بورس
• حسابرسی بانک‌ها بیمه‌ها و مؤسسات اعتباری
• رسیدگی و حسابرسی امور خدماتی و بازرگانی و حساب‌های بانکی اشخاص حقیقی و حقوقی
شرکت آرمان سنجش با سنجش و گزینش‌های تخصصی از بین کارشناسان این رشته، همکارانی را با شرایط و سوابق بسیار درخشان و عالی به‌عنوان همکار جذب نموده است و در کلیه پروژه‌ها و مواردی که نیاز به اظهارنظر کارشناسی در حوزه‌های تخصصی این رشته باشد، آماده ارائه خدمات به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی متقاضی می‌باشد.

ارزیابی سهام

ارزیابی سهام و یا به عبارتی تعیین ارزش واقعی و یا ارزش‌گذاری سهام در شرکت‌های سهامی، در مواقع لزوم از موضوعات بسیار مهم و باارزش ازنظر اقتصادی است. ارزیابی سهام شرکت‌ها عموماً با یکی از اهداف ذیل صورت می‌پذیرد:
• با هدف فروش سهام
• با هدف ایجاد ارزش‌افزوده
• با هدف افزایش سرمایه
• با هدف خروج از شرکت‌های مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت

اطلاعات بیشتر درباره ارزیابی سهام

ارزیابی سهام

شرکت آرمان سنجش به پشتوانه یک دهه فعالیت گروهی و تیمی در حوزه کارشناسی و ارزیابی، امروز به‌عنوان تنها شرکت ارائه‌دهنده خدمات ارزیابی و قیمت‌گذاری املاک و دارایی‌ها و همچنین ارزیابی سهام، با بهره‌مندی از شبکه یکپارچه کارشناسی در سراسر کشور، این افتخار را دارد که در خدمات ارائه‌شده با محوریت مشتری مداری، کیفیت، دقت، سرعت و جلب رضایت مشتریان استفاده از این خدمات را سرلوحه کار خود قرار داده است. تیم تخصصی، کارشناسی و خبره آرمان سنجش باتجربه بالا در زمینه ارزیابی سهام، بهترین مشاور و همراه شما در ارزیابی سهام شرکت خواهد بود.

ما چطور ارزیابی سهام، ارزش‌گذاری سهام را انجام می‌دهیم

ارزیابی سهام کاری تیمی است که توسط تیم متشکل از کارشناسان رسمی در رشته‌های راه و ساختمان، تأسیسات، امور معدن، برق و ماشین‌آلات، وسایط نقلیه، فناوری اطلاعات و رایانه، اموال منقول، برند و امتیازات و … با محوریت و سرتیمی کارشناس رسمی رشته حسابداری و حسابرسی، به اقتضای رشته فعالیت شرکت متقاضی صورت می‌گیرد، شرکت آرمان سنجش، باسابقه بیش از یک دهه فعالیت کار گروهی کارشناسی، همچنین انجام تعداد بسیار زیادی از این پروژه‌ها در رشته‌های مختلف، توانمندی انجام ارزیابی سهام در کلیه شرکت‌های سهامی را دارد. کیفیت، دقت، سرعت و مناسب بودن هزینه انجام ارزیابی سهام توسط تیم ما، از دلایل موفقیت و کسب رضایت مشتریان بوده است.

اشتراک گذاری توسط:

فیسبوک
توییتر
لینکدین
واتس‌اپ
تلگرام
ایمیل