کارشناس رسمی دادگستری امنیت عمومی

کارشناس رسمی دادگستری امنیت عمومی، ازنظر صلاحیت در گروه تخصصی ایمنی و حوادث قرارگرفته است. تخصص‌های فرا رشته‌ای که امنیت فضای کسب‌وکار و فعالیت را فراهم می‌آورد به اقتضای شرایط اقتصادی مهم‌ترین عامل درزمینهی فعالیت، سکونت و کار است و لذا از این نظر امنیت عمومی حائز اهمیت بسیاری است، توسعه شهرنشینی، افزایش جمعیت و به اقتضای این تراکم و ازدیاد جمعیت فراهم آمدن زمینه‌های پرخطر و حادثه‌آفرین در محیط‌های کاری و سکونت، موجب شده است توجه ویژه‌ای به مباحث امنیتی و مراقبتی صورت بگیرد.

کارشناس رسمی دادگستری امنیت عمومی
کارشناس رسمی دادگستری امنیت عمومی

امروزه بخش عمده حفاظت و امنیت در مجتمع‌های بزرگ اداری، تجاری، کارگاهی، کارخانه‌ها و … از طریق شرکت‌های امنیتی و مراقبتی صورت می‌پذیرد، این امر موجب تخصصی شدن و بالا رفتن کیفیت خدمات امنیتی در این محیط‌ها شده است. استفاده از سیستمهای امنیتی، دوربین‌های مداربسته، سیستمهای اعلام‌خطر و … در زمان بروز حوادث و اتفاقات تا بخش زیادی کار فعالان این حوزه را راحت‌تر کرده است، کنترل سیستمهای مراقبتی و حفاظتی به‌صورت آنلاین و ضبط تصاویر و فیلم‌برداری اماکن علاوه بر کاهش جرم و جنایت، با بررسی و رجوع به این اسناد، مدارک و مستندات، کار رسیدگی و اعلام نظر را نیز آسان‌تر کرده است.

کارشناس رسمی دادگستری امنیت عمومی

کارشناس رسمی دادگستری امنیت عمومی

در صورت بروز اختلاف بین کارفرمایان و شرکت‌های پیمانکاری در حوزه‌های مراقبتی و امنیتی، اعلام نظر در این خصوص در صلاحیت کارشناس رسمی دادگستری امنیت عمومی است. حفظ و حراست از اماکن مهم و کلیدی، ادارات دولتی، بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، شرکت‌ها و همچنین رسیدگی و اظهارنظر در خصوص نحوه اجرای طرح‌های امنیتی و مراقبتی مؤسسات و افراد حقیقی و حقوقی در زمان بروز حادثه و اتفاقات و یا وارد آمدن خسارت‌های ناشی از عدم رعایت اصول امنیتی نیازمند اعلام نظر کارشناسی است. امروز اهمیت طبقه‌بندی و نگهداری اسناد محرمانه و مهم موجب شده است که سیستمهای نگهداری و حفاظت در طیف‌های گسترده و در سطوح مختلفی با توجه به اهمیت موضوع تهیه و به اجرا درآیند.

کارشناس رسمی دادگستری امنیت عمومی

کارشناس رسمی دادگستری امنیت عمومی

شرایط ثبت نام

کارشناس، پس از اخذ پروانه فعالیت حرفه‌ای به‌عنوان کارشناس رسمی در عناوین حوزه فعالیت بایستی صلاحیت‌های مربوطه را اخذ نماید.
عناوین و شرح صلاحیت و کارشناس رسمی دادگستری امنیت عمومی ذیلاً آورده شده است، شرکت آرمان سنجش با سنجش و گزینش‌های تخصصی از بین کارشناسان این رشته، همکارانی را با شرایط و سوابق بسیار درخشان و عالی به‌عنوان همکار جذب نموده است و در کلیه پروژه‌ها و مواردی که نیاز به اظهارنظر کارشناسی در حوزه‌های تخصصی این رشته باشد، آماده ارائه خدمات به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی متقاضی می‌باشد.

  • رسیدگی به اختلاف بین شرکت‌های حفاظتی با طرف قرارداد
  • رسیدگی به نحوه انجام وظایف افراد و شرکت‌های خدمات حفاظتی و مراقبتی و تعیین میزان مسئولیت‌های مربوطه
  • رسیدگی به نحوه حفاظت و مراقبت از اموال و اسناد در اماکن خصوصی
  • رسیدگی به نحوه حفاظت و مراقبت از اموال و اسناد در اماکن دولتی و شرکت‌ها و مؤسسات تحت پوشش دولت
  • رسیدگی به نحوه حفاظت و مراقبت از اموال و اسناد طبقه‌بندی‌شده دولتی و تعیین میزان مسئولیت اشخاص حقیقی و حقوقی مسئول حفاظت آن‌ها
  • رسیدگی به نحوه مراقبت و حفاظت از امنیت افراد
  • رسیدگی و اظهارنظر در خصوص نحوه اجرای طرح‌های امنیتی و مراقبتی مؤسسات و افراد حقیقی و حقوقی مجری مراقبت از بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری

دانلود جدول صلاحیت‌های کارشناس رسمی دادگستری امنیت عمومی

دانلود

دانلود سربرگ کارشناس رسمی دادگستری رشته امنیت عمومی

دانلود

اشتراک گذاری توسط:

فیسبوک
توییتر
لینکدین
واتس‌اپ
تلگرام
ایمیل